Strani

torek, 1. marec 2011

'Kissing' tehnika

Hvala vam za vse lepe komentarje, spodbude in dodatne nasvete, kajti s tem resnično druga drugi pomagamo. Super ste. Hkrati pa vas tudi vabim, da preizkusite kakšno izmed tehnik in nam to pokažete. Kako?  Spodaj, na koncu objave sem dodala možnost dodajanja linka na vaše objave. Tako bomo lahko na enem mestu videle še več raznolikih načinov uporabe. Na link dodajajte prosim resnično samo tiste izdelke, ki tehniko uporabljajo zelo izrazito in bilo bi dobro, da nam v svoji objavi dodate tudi kakšno svojo izkušnjo, težavo, rešitev...  To možnost bom dodala tudi v prejšnji dve objavi.

Moram priznati, da sem se sedaj prvič srečala s 'Kissing' tehniko in prezentirala mi jo je Moi. Prav super je, če ti nekdo pokaže in se shkrati preizkusiš kar sam.

Kaj sploh tehnika 'Kissing' ali 'poljubljanje' je? V bistvu to, kar vidite na fotografiji, da štampiljki odtisnete eno na drugo in šele na to na papir.
Pomemebno je, da uporabite eno polno štampiljko, se pravi, da odtis pokriva celotno površino štampiljke, ne da je samo rob - v mojem primeru metulj. Druga štampiljka pa naj bo vzorčasta - v mojem primeru pike. Podrobnosti o materialih najdete na koncu posta.
!Nasvet
Imela sem nekaj začetnih težav, predvsem zaradi tega, ker sem se tehnike lotila z Distress Ink-i, ki pa so premokri, vsaj za primere, če želimo jasen, natančen odtis. Vsaj ena blazinica naj bo bolj suha. Dobro je tudi, da se v začetku lotite tehnike kat tako in malo preizkušate materiale in hkrati pridobivate občutek za stvar. Bodite tudi pazljive, ker je zadeva precej spolzka in če želite natančen odtis, je treba biti previden pri 'poljubljanju' štampiljk :)))

Tudi tukaj predstavljam več načinov - štiri, če smo natančni:

Ta način je najbolj preprost. Metulja sem potapkala z pigmentno blazinico:
Nato sem ga 'poljubila' s pikami, na katere nisem nanesla nobene barve. Ta način se v angleščini imenuje tudi 'Plain kissing':
In ga na koncu še odtisnila na papir...
...in tako dobila pikčastega metulja:
!Nasvet
Tukaj pa lahko primerjate zgornji odtis in odtis narejenim z zeleno Memento blazinico. Pike niso jasne, se preveč razlijejo, kar pa v končni fazi tudi ni napačno. Stvar je v tem, kakšen rezultat si želite.


Gre za enak postopek, le da sem namočila v blazinico tudi štampiljke pike...
...poljubila štampiljki...
...in dobila metulja z rdečimi pikami. Ta način boste našle tudi pod nazivom 'Two color kissing':
!Nasvet
Pri tem delu sem se sama morala kar nekajkrat preizkusit. V prvih poskusih mi je navadno spodrsnilo pri 'poljubljanju' in so se pike razmazale. Seveda pa to ni nujno slabo, saj se lahko barve premešajo in dobite kak zanimiv vzorec - ob tem vam svetujem ogled videa. Link do njega najdete spodaj

Odlično pa je ta način uspel Moi na čestitki, kjer je uporabila istega metulja in štampiljko s pisavo (za podrobnosti o uporabljenih materialih, poglejte na konec prejšnje objave):


Ta način se morda sliši na prvi pogled zapleteno, ampak ni. Metulja sem potapkala z blazinico, med tem ko so pike suhe, brez barve. Metulja sem nato odtisnila na pike in sedaj, namesto da bi na papir odtisnila metulja, odtisnem pike...
...in dobim tole:
!Nasvet
Pri tem načinu je bolje, da uporabljate nekoliko močnejše barve, pride bolj do izraza kot metulj v mojem primeru.


Za ta način pa je Moi rekla, da so mi tehniko ukradle, še preden sem jo iznašla :))))) Zgodba je namreč taka, da sem jo iznašla po napaki, saj mi je 'poljubljanje' znova preveč podrsavalo in učinek mi je bil zelo všeč. Kasneje pa sem ugotovila, da nisem odkrila ničesar novega in da je tudi ta način vključen v videu :)))

!Nasvet
Tukaj pa prav priporočam, da uporabite bolj mokre blazinice, jaz sem posegla po Distress Ink-u.  

Metulja sem pomočila v blazinico in ko sem ga pritisnila na pike (te niso bile namočene z nobeno barvo), sem pri tem metulja še obrnila malo na desno in na levo, skratka, metulj je odplesal svoj twist po pikah. Po twistu sem ga odtisnila še na papir. Upam, da si predstavljate, če ne pa, saj veste, video :)))
Metulje, ki sem uporabila na tej čestitki (več najdete v prejšnji objavi ali na ustvarjalni skrinji), sem nekoliko manj 'zatwistala' in učinek je znova malo drugačen. Ta način mi je res všeč :)
In na koncu še seveda malo primerjave med materiali:
Materiali - uporabljeni za tutorial:
- kartončki belega šeleshamerja
- Papermania - pigmentne blazinice Earth
- blazinica Memento - Bamboo Leaves
- štampiljke pike od Papertrey Ink -  Polka Dot Basic
- metulj - Follow your dreams
- Distress Ink: Aged Mahogany (kar lepo izbiro boste našle tudi pri nas v Memories in Ustvarjalni dotik)

Filmčki, kjer so prikazane tehnike: 
- zelo dober prikaz vseh štirih, zgoraj našetetih načinov in še več najdete tukaj



20 komentarjev:

Helena pravi ...

Lej, lej, tega pa še nisem uporabljala :) Pa mi je noro všeč, ko opazujem tvoje poljubljanje. Komaj čakam, da pridem iz službe in preizkusim tole tehniko :)
Super nazorno si vse opisala. Hvala!

AllyRose pravi ...

Ha, spet nekaj kar nisem vedela. ;) Zanimivo kakšne vzorčke lahko vse delaš.

Helena pravi ...

Ah, mislim, da ne bo danes nič s poljubljanjem :) Nimam nobene polne štampiljke. Torej bo še prej potrebno zapravljanje.

Vladuška pravi ...

He he Helena, te pa hitro v nakup. Ja, brez polne štampiljke žal ne bo šlo v tem primeru. Komaj čakam, da vidim kako ti bo uspelo. P ane pozabi se linkat sem :)))

Helena pravi ...

Veš, da že brskam po netu, kje bi dobila kakšno polno štampiljko. Se mi že lušta tovrstno poljubljanje :) Bo pač že skoraj pomlad tukaj :)

moi pravi ...

Super si vse skupaj opisala in spravila na (virtualni) papir ;))))))
Naj dodam še samo to, da je potrebno med posameznim poljubljanjem dobro očistiti štampiljko (kar pa je v videu tudi poudarjeno).
Je pa to res odlična tehnika, ki daje veliko variant odtisov in barv.

Janja pravi ...

Tudi meni nekaj novega. Hvala. Lp

Hali pravi ...

Uuuu spet nekaj novega... mhmhm polna štampiljka...težka bo :-)

Suzana pravi ...

Za poljubljanje sem že slišala, samo ne na toliko različnih načinov,kot jih navajaš ti. Bo treba sprobat!

Barbara pravi ...

Vau! Koliko uporabnih stvari! Polovice sploh še nisem videla. Odlično! Te dodam tudi jaz na svoj blog ;)

Kristina pravi ...

Uf, kako zapleteno to zveni za nekoga, ki se prav nič ne spozna na te stvari. Še vedno pa bom z veseljem pogledala končni izdelek.

Špela pravi ...

OK, za tole pa prvič slišim... Se mi pa zdajle ne da brskat po škatli s štempiljkami in sam v mislih premlevam, če mam kako polno štempiljko :S Se mi zdi, da bo treba zapravljaj:P Hvala za razlago tele vsekakor lušne tehnike!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

wow, ženske vi ste enostavno genialne!!KAKŠNA SUPER IDEJA!!! vidim pa, da nas bo kar nekaj šlo v nabavo štampiljk :) jaz pa sem hotela začeti z grelnikom za embosiranje in tistimi prahci:S zdaj sem pa zares v dilemi :0

Alenka pravi ...

Super si tole poljubljanje opisala, poslikala in razložila. kot sem povedala sama sem nekaj vedela o tem, ...ampak , da lahko poljubljaš na toliko načinov......Waw!!!To mi je pa novo. Bo treba poskusiti, samo moram prej preverit, če imam polno štampiljko:):)

Tina pravi ...

Najlepša hvala, to si izjemno lepo predstavila. Poznala sem tehniko (no, vsaj mislila sem tako!), a sem ugotovila toliko novih variant! Krasno, hvala.

MA-MI pravi ...

Ha, jaz sem enkrat to čisto slučajno poskusila, ker sem iz adigrafa naredila enega metuljčka in sem hotela na njem narediti vzorček, zdaj sem ugotovila, zakaj mi ni uspelo ... uporabila sem distress ink, ki mi je vse skupaj zapacal. Mogoče pa je tudi adigraf kriv, bom še poskusila in poročam!

Tanja E. pravi ...

O Vladka, najlepše hvala za nazorne opise in prikaze, to je zame nekaj novega, z veseljem poizkusim! LP:)

HRANDICA pravi ...

Pa sem izvedela nekaj novega in koristnega. Hvala ti!

Bodeča Neža pravi ...

Tole je pa krasen post. Kaj vse se človek nauči.

Hvala

Tadeja pravi ...

Kasnim sa komentarom, ali ne uspijem uvijek sve na vrijeme i s pažnjom pročitati, pa se vraćam.
Odličan post i poslužiti će kao ideja i za druge tehnike!