Strani

ponedeljek, 18. julij 2011

Podaljševanje ali krajšanje odtisa

Pred časom sem potrebovala nekoliko daljši odtis, kot je bila sama štampiljka in drugič spet krajšega kot je original. Z določenimi štampiljkami se da nekoliko manipulirati in si izdelati dolžino po lastni meri. V tokratnem tutorialu vam bom pokazala oba preprosta primera. Uporabila sem štampiljko za 'banner' ali kot previ prevod transparent in štampiljko za vrvico. Seveda brez kosa papirja in blazinice ni šlo:
Transparent mi je bil nekoliko prekratek in da sem ga lahko podaljšala sem namočila v blazinico le del štampiljke (zadnji konec nisem namočila)...
...in jo odtisnila

Nato sem štampiljko dobro obrisala z mokrim in suhim robčkom in jo namočila še na drugem koncu in previdno odtisnila k prejšnjemu delu:
Tako sem dobila daljšo različico originala:
Transparent sem izrezala, prepognila na robovih, odtisnila še napis, ga osenčila in uporabila na tej sliki:
V drugem primeru sem želela krajšo vrvico in sem zato najprej namočila en del štampiljke in odtisnila:
Vse skupaj sem dobro obrisala in nato namočila še krajši drugi del...
...in prav tako odtisnila ter dobila krajšo različico originala:
Takšno skrajšano vrvico sem odtisnila na teh dveh tag-ih, da sem nanju 'obesila' zastavice:
Fotografije so tokrat bolj slabe, se vam opravičujem in hkrati upam, da vam je bilo tole vseeno v kakšno pomoč. Lep pozdrav!

Materiali - uporabljeni za tutorial:
- beli šeleshamer
- štampiljke: Papertrey Ink - Banner builder

12 komentarjev:

Ana K. pravi ...

Super Vladuška, nasveti vedno prav pridejo!

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

ha, kako enostavno, ko to 1x pogruntaš ;)
res ti hvala še za tale trik ;)
ko bom imela take štampiljke, bom lahko tudi jaz to sprobala ;)

Renata pravi ...

Vau, hvala za nasvet.

Creatissimo pravi ...

Igranje s štampiljkami mi je zelo všeč, tole manipuliranje res pride prav, da za vsako figo ne šibamo v trgovino po novo štampiljko...
Uživam ob pogledu na tvoje 'variacije' - izvirno!

Tina pravi ...

Super ideja. Je videti, da postajaš foto profi, ker temu praviš slabe fotografije :-))))

HRANDICA pravi ...

Vsaka objava vsebuje koristen nasvet. Pomembno je, da se da vse razbrat, tudi če ti misliš, da so fotografije slabe.:)
Pozdravček

Tanja pravi ...

Rada vidim, če so štampiljke uporabne na več načinov. Tvoj je zame nekaj novega. Bom preizkusila.

an. pravi ...

odlično odlično kako se igraš sa štambiljima! Predivno je sve što radiš!

Tanja E. pravi ...

Super ideja, LP:)

Simona pravi ...

Kakšni fajn namigi. Zame je ta svet čisto nov in znanje, ki ga seješ, je zame neprecenljivo.

Anonimni pravi ...

zanimivo bi bilo vedeti,koliko časa porabiš za sedenje pred računalnikom....:)
a ni škoda časa???
lp.anja

Andreja pravi ...

Kaj naj rečem; lepo si se znašla :-))
Hvala za vse tvoje ideje!