Strani

nedelja, 8. februar 2015

Moj način shranjevanaj SC šablon/How I store my SC dies

Današnja objava za CottageCutz blog je nekoliko drugačna, saj vam ne bom pokazala nobenega izdelka, ampak način, kako sama shranjujem njihove šablone. Ideja namreč je, da vse predstavnice DT tima prikažemo svoj način shranjevanja in verjamem, da vam bo kakšen nasvet prišel prav. Ideje so namreč dobrodošle za vse vrste šablon. Mojo obešeno "Ikea" varianto že poznate iz objave o moji ustvarjalnici. Dopolnila sem jo še z eno vrsto.

Kar imam rada pri SC šablonah je to, da imajo v večini standardne velikosti (kot je 3x3 inča ali 4x4...) in to omogoča lažje shranjevanje. Preden pa jih sploh obesim, pa odstranim prozorni ovitek in vsebino (potiskan list s sliko šablone in samo šablono) prestavim v vrečko z zadrgo. Te kupujem kar na spletu in enkratni nakup letno zadostuje. Imam jih več različnih velikosti, ampak v glavnem uporabljam mere: 8x12, 12x17 in 16x22 cm. Po potrebi jih odrežem z vakumskim aparatom. Sem pa pripravila v ta namen tudi video. Ker je prvotno za SC blog, sem ga posnela v angleščini. To je moja premiera in zato prosim, da niste preveč stroge z menoj :)

3 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna ideja za shranjevanje
lp Tamara

Simona pravi ...

Čudovita delovna soba! In tako pospravljena. :)

moi pravi ...

Res super video.