Strani

torek, 3. februar 2015

Barvanje izrezov z Distress Inki

Ker je to ena izmed tipičnih mojih voščilnic, sem se odločila, da vam kar pokažem kako sem jo izdelala. Morda se vam bo zdelo zanimivo kako se lotim SC šablon in jih barvam z Distress Inki. 
Tukaj je video - s klikom na Youtube se vam bo odprl večji format videa. Tukaj namreč ni možno nastavljati velikosti.
Uporabljeni materiali:
- SC šablona Stylized Owl
- Embosirna srajčka Woodgrain
- Distress Inki: Walnut Stain, Vintage Photo, Old Paper, Peeled Paint, Forest Moss, Spice Marmslade, Rusty Hinge, Mustard Seed

3 komentarji:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna voščilnica
super tutorial
lp Tamara

Mojca pravi ...

super tutorial, moram že enkrat probat tole tvojo tempero tehniko, ki mi je tako všeč :)

Damjana Ž. pravi ...

Takšni nasveti so naravnost "priceless" - večkrat sem ugotavljala kakot ikakšno stvar uspe narediti tako perfektno, no zdaj pa vem :). Kar še ne pomeni, da bi meni uspela pol tako dobro kot tebi - res imaš en poseben dar in smisel za papir.

In res sem vesela da si se odločila svoje skrivnosti deliti z nami!